Ina gästbloggaren - eliteriders.blogg.se

Hej allihoppa hoppas ni diggar hannas blogg för det gör ialla fall jag.

Ialla fall kan börja skriva lite om mig och min ponny Silca surprize som jag kallar Silla.

Jag och hanna står ialla fall i samma stall ute på värmdö, stallet heter Siggesta Gård.
I siggesta är det grymt trevliga människor och fint stall och fina ute miljöer och jag trivs super! Ialla fall jag har ägt min älskling sen i vintras alltså i ungefär 5 månader. Innan jag skaffade henne hade jag redan ägt 4 hästar men det är en annan historia.

Silla har tävlat upp till LA regional med sin förra ägare och än så länge har vi endast tävlat L:B hopp och L:A
omhoppning men ändå lixom.

Älskar henne över allt och hon är bland det bästa som hänt mig och hon kommer och är alltidm in lilla bebis även fast hon är 15 år.




När hon var ung har hon antagligen blivit slagen eller något liknande ¨då hon är väldigt skygg
och rädd för människor i stora jackor. Hon har varit wstern häst också men hon var för het och nervig så hon passade inte som det. Hon har även varit lite dressyr häst med förr förra ägaren. Och förra ägaren var hon hopp häst och även hos mig så jag vet att hon älskar det!




För ett år sen hade jag hoppat 1 sockerbit som är ungefär 50 - 60 cm och var liv rädd.
Blev grymt glad när jag hoppat 90 cm. Nu har jag hoppat 120 cm oxer med silla och med min gamla ponny kitte.
Det är grymt hur mycket jag utvecklats på ett år och däremot bara haft problem hästar.





Mitt mål med silla är att ialla fall tävla upp till Msv hoppas jag och äventuellt om det går tävla Sm.

Självklart vem vill inte men grejen är den att jag tror på oss då hon verkligen har potencial i hoppningen och jag med.






Hoppas att ni tar del av min lilla historia nu och besöker min blogg!

Eliteriders.blogg.se

Ha det bra! :)

/ Ina hagström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0