Ridlägret hos Nicole

Har precis kommit hem från ett underbart ridläger hos min dressyrtränare Nicole Magaliff! Vi har badat med hästarna, galopperat runt en liten sjö, knoppat, klättrat och hoppat terränghinder. Vi har också proppat i oss massa godis, sett på film och bara haft det mys!

Jag är så glad över att ha fått möjligheten att bara umgåtts helt kravlöst med min bebis. Inget tragglande med dressyren utan bara jag och han som fått leka och haft roligt! 


Bebisen och jag badar för första gången i våra liv och vi båda älskade det!


Hahaha älsklingen<3 Ser ni att både han och jag smajlar?


Som i en dröm..<3


Någon har väldigt, väldigt roligt!


Hoppnig!


Här är hela gänget samlade!
Linnea och Zindra, Vanessa och Smulan, Jossan och Samson, Ebba och Leo, Elin och Jonte,
Ina och Silla, Madde och Sweetie och tillsist jag och världensbästa Laban!

Underbara minnen! Saknar redan..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0